Министар Весић је казао да је желео да дође и увери се како напредују радови на том мосту јер је он „пример како системски могу да се решавају проблеми“.
- Био је то један од првих проблема који ме је затекао и који је, у време када сам постао министар, ескалирао и када је постојала забрана саобраћаја на овом месту. Није то био први мост на ком је забрањен саобраћај, али је проблем у томе што људи овде нису имали алтернативу и што је то заиста био проблем за њихов живот – рекао је Весић и указао да је потпуно разумео протесте који су мештани организовали, јер, како је оценио, то нису били протести зато што су обесни, већ зато што је требало неко да реши њихов проблем.
- Радили смо максимално што смо могли, али градити нове мостове не можете урадити преко ноћи, требало је урадити пројкете, обезбедити новац, и зато смо прво радили обилазницу што је било могуће брзо урадити, она јесте 11 километара али омогућава становницима добру и стабилну везу и на тај начин смо решили проблем да људи имају могућност да се пребаце с једне на другу страну. Касније смо кренули у пројектовање прво овог, а онда и друмског моста који ће бити узводно стотинак метара и где се пројeкат завршава, тако да ће овај крај добити два моста, а стари ће остати и видећемо шта ће град да уради и какву туристичку атракцију може направити од тог моста, а много тога се може јер је ово најстарији мост на овој прузи – рекао је он.
Навео је да ће до септембра следеће године овај мост бити завршен, тако да ће и железнички саобраћај ићи новим мостом и тиме ће бити решен и тај проблем.
- Сигуран сам да ћемо до септембра следеће године почети да радимо и друмски мост, јер мислим да би могли до краја године да имамо грађевинску дозволу, то су техничке ствари, али то све има свој ток и то може да буде релативно брзо завршено. Следеће године можемо имати и изградњу друмског моста чиме ће овај крај заиста решити свој проблем, а овде гравитира преко тридесет хиљада људи. Оно што је важно и што сви треба да разумемо, шта значи политика председника Вучића, јер ових мостова не би било да немамо довољно новца, а имамо га више него раније и можемо га улагати и у овакве објекте. Надам се да крећемо и у реконструкцију пруге Панчево - Суботица, којој припада и овај део пруге и у завршним смо преговорима са кинеским партнером. Та пруга ће бити електифицирана и за брзину од 120 километара на сат и то ће потпуно променити начин живота људи.
Рекао је и да су почели и радови на изградњи ауто – пута Београд – Зрењанин – Нови Сад и да ће до 2026. године бити завршен пут до Ковачице која ће бити на 10 минута до Београда. Ауто-пут ће премошћавати Тамиш такође у близини Орловата, и то ће бити трећи нови мост на овом кратком потезу те реке.
- Можете замислити колико ће бити Зрењанин близу и шта ће то значити за живот свих људи овде - истакао је министар.