ИНТЕРНЕТ ПОРТАЛ
средњебанатског округа
Школе из Зрењанина и Новог Кнежевца – примери добре праксе
Интерактивни састанак представника две банатске школе и Покрајинског секретаријата за образовање, прописе, управу и националне мањине – националне заједнице одржан је данас, у Скупштини Аутономне покрајине Војводине. Након екстерне евалуације коју спроводи Министарство просвете, Школска управа Зрењанин издвојила је ОШ „Вук Караџић” у Зрењанину и Гимназију и средњу школу „Доситеј Обрадовић” у Новом Кнежевцу као примере добре праксе у образовно-васпитном систему.


„Повод за данашњи састанак је такав да може само да нас радује. Желим да вам честитам на успеху који сте постигли својим ангажовањем у образовно-васпитном раду. Хоризонтална размена искуства јесте нешто је најдрагоценије, а дељење вашег искуства може само да допринесе томе да образовање у Војводини постане савременије, квалитетније и примереније ученичким потребама.” – истакла је заменица покрајинског секретара Слађана Бурсаћ, након што је пожелела добродошлицу учесницима састанка, нагласивши притом важност улоге, као и залагање Школске управе Зрењанин.



Поред представника Секретаријата и школа, састанку је присуствовала и начелница Школске управе Зрењанин Снежана Олушки Влачић, као и помоћница покрајинског секретара за образовање Милица Вучићевић.


„Иако смо у свакодневном контакту са установама образовања, време пандемије болести COVID-19 посебно нам је показало колико су школе зреле и спремне да се прилагоде новим околностима. Приликом одабира, руководила сам се приоритетним циљевима стратегије Министарства просвете, а то јесте да научимо ученике како да уче, а наставнике да размењују своја искуства. Није важно видети бодове на сертификатима који се добијају учешћем на стручном скупу, већ је важно видети стечено знање у практичном раду, на часу.” – рекла је начелница Школске управе Зрењанин.


Након приказаних презентација, које су представиле рад школа, представници школа сложили су се с тиме да су деца више мотивисана и успешнија када се користе савремене методе у настави. Такође, нагласили су да је кључ успеха у добром тимском раду на свим нивоима.



Како је речено, иако често не постоји могућност новчане стимулације за запослене у образовно- васпитном систему, постоје други облици вредновања уложеног труда, од којих је можда и најзначајнија – усмена похвала пред колективом.  

sr_RSSerbian